پست ثابت!!!

+سلام...خوش اومدی

+برا خودم مینویسم ولی خب یه جور مینویسم تو هم خوشت بیاد تقریبا...

+نظر گدایی نمیکنم خاستی بده نخاستی به درک..ولی تو نظر سنجی شرکت کن!!!

+برا لینک درخاست بدید ولی کساییو لینک میکنم که باهاشون حال میکنم...بعـــــله!!!

+گاهی نوشته ها خودمو میذارم گاهی دزدی از وب بقیه و گاهی درددل...

+دختری نترس...کله خر...بامرام...مهربون و بعضی اوقات شدید عصبی..بیشتر اوقاتم تنها هستم.

+البته درعین مهربونی اگه بزنه سرم قاتی کنم دیگه نه خدا رو میشناسم نه بندشو...

+نقطه گذاشتن هم عادتمه

+بازم خوش اومدی امیدوارم بهت خوش بگذره...

+فعلا بابای



نظرات شما عزیزان:

comet
ساعت14:36---7 دی 1391
میگــــــــــــم مرده شور اون حس درونتو ببرن اما این قالب جدیده لامصب اصن خوب نیست بذار بعدی رو که گذاشتم خودم خبر میدم بیا کپ بزنپاسخ:نه بابا خوب بود که....حالا فعلا کپ نمیزنم بینم بعدیاش چفنتیاس...بعله...... بابا شوهر خوب و زن خوب گیر نمیاد مردم عقده بچه میمونه تو دلشون میشن ننه بابا دوستان مجازی

comet
ساعت14:36---7 دی 1391
میگــــــــــــم مرده شور اون حس درونتو ببرن اما این قالب جدیده لامصب اصن خوب نیست بذار بعدی رو که گذاشتم خودم خبر میدم بیا کپ بزن
اونم پدرم نبود هر کی به ما میرسه میشه ننه بابامون


Shahin X2
ساعت23:42---6 دی 1391
سلام

وبت عالیه.خوشحال میشم توی انجمن من عضو بشیپاسخ:سلا.مرسی..شرمنده حوصلم نمیکشه


عزراییل
ساعت14:58---6 دی 1391
به قالب نو مبارک....
پاسخ:قربونت عزیزم..چشمم روشن..راستی ب جون عماد شارژ نداشتم ج بدم.شرمنده


نارنج
ساعت20:58---5 دی 1391




ااخوب پس اسمت مهساست



خب مهسا خانم بهتره یه باردیگه مطالب وبلاگت رو بخونی شاید متوجه بشی



شما طوری نوشتی که اینگار کسی که بهتون سرمیزنه تازه یه چیزی هم بدهکاره



میتونستی با ملایمت بیشتر برخورد کنی



توهین نیاز نبود .



بعدش هم من نگفتم لینکم کن خوشحال میشم حتی نگفتم شما دعوتم کردی



من فقط گفتم که بدونی همونجوری که حرفام اذیتت کرد حرفای شما هم اذیتم کرد



اگه هم خیلی ناراحتی وجنبه ی اعتراض رو نداری خب پس ببخشید گلم وبلاگت توپ بود


پاسخ: وب تو هم توپ بود نارانج...باور کن..خیلی خوشم اومد...میخام لینکت کنم


comet
ساعت20:47---5 دی 1391
ای جونم اولـــشه میگم خجالت نکشی یه وقت خواستی بگو وبو بزنم به اسمت منو تو نداریم کهپاسخ:نه بابا تعارف نداریم خاستم بت میگم فدات

comet
ساعت16:30---4 دی 1391
خدا خفت نکنه میذاشتی یه روز بگذره بعد قاپ میزدیپاسخ:تازه اولشه از مطلباتم خوشم اومده..خخخخخخخ

comet
ساعت16:30---4 دی 1391
خدا خفت نکنه میذاشتی یه روز بگذره بعد قاپ میزدی

comet
ساعت12:26---4 دی 1391
وب توهم عالیه عزیزم منم لینکت کردم
پاسخ:مرسیییییییییییی


ناناز
ساعت16:30---3 دی 1391
سلام خوبی مهسا جون؟منم لینکت کردم م م م آجی بازم بهم سربزنپاسخ:چشم همیشه سر میزنم آجی جونم

دوست
ساعت16:19---3 دی 1391
سلام خوب الان گذاشتم دیگه بیا بذار خانوم خانوما پاسخ:گذاشتم برات عزیزم

sara
ساعت15:39---3 دی 1391
حقش بود..خخخخخپاسخ:حق کی بود؟؟؟راستی به من شارژندادی ها..ای تف به مرامت دروغگو شپش جنازه متحرک..

sara
ساعت15:13---3 دی 1391
معلم دینی..!پاسخ:خخخخخخخخخخ..خاک تو سرت

دوست
ساعت0:12---3 دی 1391
سلام مهسا خانوم خوبی؟ اینجا چه خبره بابا؟ بهم سر زدی آدرستو بذار لینکت کنم فعلا بایپاسخ:اجی په چرا ادرس وبتو نذاشتی بیام ادرسمو بذارم لینکم کنی؟؟؟

ناناز
ساعت0:07---3 دی 1391
سلام خوبی خانومی؟ آدرستو برام بذاربلینکمت وبت عالیه پاسخ:گذاشتممممممممممممممممممممممممممممم عسیسم

sara
ساعت15:49---1 دی 1391
اره عمومی کردم...
پاسخ:9کرتم


aramboy
ساعت15:18---1 دی 1391
سلام

ممنون که بهم سر زدی
پاسخ:سلام قابل نداشت


sara
ساعت16:54---30 آذر 1391
آجی خیلی باحالی...

کامنتت باحال بود...

خخخخخ...!پاسخ:عمومیش کردی دختر همه فیض ببرن؟؟؟خخخ


arezoo
ساعت14:40---30 آذر 1391
سلام مهسا خانم با جنبه

آجی منم موخوام بلینکمت وهلی آدرستو نیافتم
پاسخ:الان بت میدم عاجی غمت نباشه


مهدیس
ساعت12:47---29 آذر 1391
آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!
بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی
بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی
بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی
فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم . . .

سلام دوست عزیزم. از وبلاگت خیلی خوشم اومد.مطالب جالبی داری.در واقع یکی از وبلاگ های مورد علاقه ی منه!
من لینکت میکنم.تو هم دوست داشتی منو با اسم اینجا همه چی درهمه لینک کن.موفق باشی .


گرگنما
ساعت23:50---28 آذر 1391
پاسخ:خاهش میکنم گلم...خودت گلی

sara
ساعت23:47---28 آذر 1391
گرگنما،مهسا راس میگه.

فقط مسئله اینه که غرور دخترا برا عشقه پاکشون خیلی زود میشکنه ولی پسرا کمی دیر تر..
پاسخ:مهسا همیشه راس میگه


گرگنما
ساعت23:47---28 آذر 1391
خو من ادم نیستم که
پاسخ:موافقم داداش گلم


sara
ساعت23:46---28 آذر 1391
غروره فرید داغونم کرد...

اگه غرور نداشت..

اگه اون روز نمیگفت باشه..

اگه میگفت نرو..


پاسخ:تو دهن فرید و غرورش


گرگنما
ساعت23:45---28 آذر 1391
نوچ غرور یه شهریوری هیچ وقت نمی شکنه
پاسخ:ببین کی بت میگم...باشه حرف تو قبول..ولی حرف منم تا ابد یادت باشه که غرور هر آدمی...یه روز میشکنه..مطمعن باش


گرگنما
ساعت23:40---28 آذر 1391
اگه یه چیز سالم داشته باشم غرورمه و بس نمی شکنم
پاسخ:یه روز میشکنه


گرگنما
ساعت23:32---28 آذر 1391
من هنوزم دوسش دارم ولی غرورم اجازه نمی ده دوباره باهاش باشم غرورم رو برا هیچکی نمی شکنم
پاسخ:غرور....بلای خانمان سوز...


گرگنما
ساعت23:26---28 آذر 1391
عشقه من یه بار هرزگی کرد دیگه توف هم نکردم تو روش
پاسخ:چون عاشق نبودی...نبودی!!!عادم عاشق...عشقش هرچی باشه قبولش داره...دوسش داره.. حتی اگه باهاش هم کات کنه بازم عاشقشه و دوسش داره


گرگنما
ساعت23:20---28 آذر 1391
دختر این عماد خیانت کرده بهت هنوز دوسش داری
پاسخ:دیدی بره زن بگیره بچه دار بشه و در همون حال سی چل تا دوس دخترم داشته باشه و به منم گاهی اس بده... اگ وضعیت اینجوریم بشه من هنو دوسش دارم..عاشقشم...هیشکدومتون نمیفهمین عشق ینی چی!!!بقرعان نمیفهمید..


sara
ساعت23:15---28 آذر 1391
نه انصاف نبود...

چی بگم والــــا..

همه میدونن صادقانه و با تمام وجودت دوسش داشتی..

هـــــــــــــــــــــــــــ ـــی..
پاسخ:دوسش داشتم سارا و دوسش دارم همچنان..و دوسش خاهم داشت... یا عما یا هیچکس...حرفم همینه...من بخاطر عماد جلو همه وایسادم..جلو همه...حقم نبود اینطور بشه...


sara
ساعت23:01---28 آذر 1391
باورم نمیشه..

عکسو از کجا اورده بودی؟؟؟

چی شد یهو؟؟

کاری که نکردی؟؟؟

منظورم خودکشیی چیزیه.


پاسخ:سارا دیدی عکسمونو؟؟؟!!انصاف بود به من...با اونهمه خاطراتی که باهم گذاشتیم اینجوری بهم خیانت کنه.. بروجرد که اومده بود تو چغا باهم گرفته بودیم


عزراییل
ساعت15:11---28 آذر 1391
کامنت قبلی رو مگه نگفتم عمومی نکن؟

پاک کن اون قبلیه رو

حوصله ایگنور کردن بقیه رو ندارم

بیا وبلام تو جعبه پیام کار دارمت
پاسخ:بیام وبلاگ کی؟؟خودم یا خودت؟؟خخخخخخ


عزراییل
ساعت15:02---28 آذر 1391
12سالم بود تو تیم بسکتبال مدرسمون بودم

والا

بچه های این دورو زمونه کلا رفته رفته شبیه بچه جن شدن
پاسخ:هـــــــــــــی...یه فیلم کینه بود اون ترسناکه..شبیه اون بچه نیست..اونکه جن بود!!!بگذریم.. خوبی؟؟؟!!من دلم پره...کلی حرف دارم ولی حرفم نمیاد..تو چطور؟؟


عزراییل
ساعت14:58---28 آذر 1391
مهسا هسی؟
پاسخ:عاره عاجی هستم


sara
ساعت14:37---28 آذر 1391
همه پستاتو خوندم.

امروز امتحان ترم داشتیم.خر زدم.

برا همین دیروز نیومدم وبت وگرنه به فکرتم همیشــــــــه...


پاسخ:سارا دلم برا درس و مدرسه و امتحان تنگ شده..پشیمون شدم ترک تحصیل کردم..ولی خب... حالم خوش نی


Mani
ساعت0:11---28 آذر 1391
سلوم؛كامل وبت رو خوندم؛دخت جالبي هستي ازت خوشم اومد؛
پاسخ:واسه بار سوم ممنون لطف داری..راستی سلام


Mani
ساعت0:11---28 آذر 1391
سلوم؛كامل وبت رو خوندم؛دخت جالبي هستي ازت خوشم اومد؛
پاسخ:واسه بار دوم ممنون لطف داری..راستی سلام


Mani
ساعت0:07---28 آذر 1391
سلوم؛كامل وبت رو خوندم؛دخت جالبي هستي ازت خوشم اومد؛
پاسخ:ممنون لطف داری..راستی سلام


سعید
ساعت18:12---27 آذر 1391
سلام خوفی؟؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی هااااااااااااااااااااا.وای خداااااااااااااااااااااااااااا اااااااا
پاسخ:سلام.خوفم.توخوفی؟ممنون مرسی... این وای خدا آخرش چی بود ؟؟؟!!!


hiichkass
ساعت12:52---27 آذر 1391
خب چی بگم دختری دیگه ناقص العقلین بعدش خاک تو مخت پاسخ:عقل کل...دو تا ازون قشنگاش بت میگم تا اسمون بریا

emad
ساعت12:29---27 آذر 1391
jalebe hme hme chio midonan elaaaa mn .....

mn asan kiam b khodaaaaaaaaaa..............
پاسخ:چی گفتم که تو نمیدونی؟؟؟هان؟؟؟؟چی گفتم؟؟؟انصافا چی گفتم؟؟؟؟ولم کن ترو قرعان هرروز بخاطر اخلاق جنابعالی ی بازی سرمون درمیاری...زیاد زنگ میزنم از همه چیزم بهت میگم خسته میشی ازم... کم زنگ میزنم میگی با همه شیش میگیری و ازین حرفا...من به چه ساز تو برقصم خوب باشه؟؟هان؟؟؟ سرتو بذا رو یه بالین مارم روشن کن بابا


مهدی
ساعت2:57---27 آذر 1391
سلام آبجی جان فکر نکنی بدم نه من عادتم به پسرا میگم داداش و دخترها میگم آبجی وبت زیباست و اگه اشکال نداره حرفهای رکیک به کار نبر بازم وب خودته هر کاری دوست داری بکن.راستی من لینکت میکنم و تو هم وقتی اینا خوندی نظر بده و لینکم کن و خبرم بده.راستی اگه مایلی توی ایمیل بهت پیام بدمپاسخ:من تو چیزایی که نوشتم حرف رکیک نمیبینم.... درضمن تا اونجایی که یادم میاد دعوتنامه برات نفرستادم

شیدا
ساعت0:11---27 آذر 1391
وب جدید مبارک شپش!

خاستگارتم تو حلقممممم!

بعد...؟

همین دیگه! میام پیششت دوباره!
پاسخ:عاشقتم آجی جونم..


sara
ساعت0:10---27 آذر 1391
آجی من برم دیگــه...

تا بعد باییی...
پاسخ:بابای گلکم


sara
ساعت0:05---27 آذر 1391
دیووووونتتتمممم
پاسخ:نوکرتم


sara
ساعت0:04---27 آذر 1391
کی شمارتو پخش میکنه؟؟؟؟
پاسخ:خود کثافت بیشوعورم


sara
ساعت0:04---27 آذر 1391
وقتی خطم دسته مدیرمون بود میخواستم بت بگم اس ندی ولی نشد.

راستی فردا و پس فردای اون شب اس دادی؟؟؟؟

یا فش؟؟؟
پاسخ:بقرعان اصن یادم نمیاد شام چی خوردم..چ سوالایی میپرسیا


sara
ساعت23:51---26 آذر 1391
چرا هی خط عوض میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مزاحم داری؟؟؟
پاسخ:اره دارم..زیاد هم دارم


sara
ساعت23:50---26 آذر 1391
من خیلی بیشتـــــــــــــــــــر عاشقتم.پاسخ:روانیتم

sara
ساعت23:50---26 آذر 1391
راستی معین چی شد؟؟؟؟

اگه نمیخوای کسی بفهمه بیا وبه خودم بگو.

اگه خواستی هم تایید نکن نظرو.


پاسخ:گور باباش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ یک شنبه 26 آذر 1398برچسب:, ساعت 22:2 نویسنده mahsa pishi |